אריה ורדי, יו"ר
(ישראל)
ווי-שאו באו
(סין)
יוסף ברדנשווילי
(ישראל)
מישל ברוף
(צרפת)
פיטר דונוהו
(בריטניה)
יאן הובסון
(בריטניה/ארה"ב)
אליסו וירסלאדזה
(רוסיה/גרמניה)
ראמזי יאסה
(צרפת/מצרים)
דינה יופה
(ישראל/גרמניה)
ינינה פיאלקובסקה
(קנדה/פולין)
מנחם פרסלר
(ישראל/ארה"ב)

חבר השופטים 2017

אריה ורדי, יליד ישראל, למד בבית הספר למוסיקה ע"ש בוכמן-מהטה, באוניברסיטת תל אביב, ובה בעת השלים תואר במשפטים באוניברסיטת תל אביב.
זכה בתחרות שופן בישראל ובתחרות אנסקו ברומניה. הופיע עם כל התזמורות בישראל, ברסיטלים ובקונצרטים של מוסיקה קאמרית. סייר באירופה, באמריקה, באפריקה, במזרח הרחוק ובאוסטרליה; ניגן תחת שרביטם של מנצחים כגון פראי, מהטה, מזור ואחרים.
מכהן כשופט בתחרויות בינלאומיות יוקרתיות ומשמש כיו"ר חבר השופטים בתחרות רובינשטיין.
ורדי הוא פרופסור בבית הספר הגבוה בהנובר ובבית הספר למוסיקה ע"ש בוכמן מהטה, באוניברסיטת תל אביב. תלמידיו זכו בפרסים ראשונים בתחרויות בינלאומיות. הוא יצר והגיש יותר מ 300 תכניות טלוויזיה.

ווי-שאו באו, מוותיקות הפסנתרנים הידועים בסין, ואחת המורות המבוקשות לפסנתר. היא מכהנת בתפקיד יו"ר התחרות הבינלאומית לפסנתר של סין  משנת 2007.
רבים מתלמידיה לפסנתר זכו בפרסים מכובדים בתחרויות לאומיות ובינלאומיות.
במשך שנים רבות כיהנה כסולנית התזמורת הסימפונית של שנחאי. היא מוזמנת לתפקיד שופטת בתחרויות בינלאומיות רבות לפסנתר, הידועות שבהן הן התחרות ע"ש ארתור רובינשטיין בישראל, JAEN בספרד, UNISA בדרום אפריקה, שופן בטאיפיי, התחרות הבינלאומית של טביליסי בגיאורגיה, סיאול ואיסאנגיאן בדרום קוריאה ותחרות לידס בבריטניה.
סיימה לימודיה בבייג'ין ובלנינגרד וזכתה בפרסים ראשונים בתחרויות ובפרס "דיסק הזהב" בסין. ניגנה כסולנית בסין, ביפן, בסינגפור, באירופה, בדרום אמריקה, ושפטה בתחרויות בסין, בישראל, בספרד, בדרום אפריקה, בטאייואן, בגיאורגיה, בדרום קוריאה ובאנגליה. תלמידיה זוכים ללא הרף בתחרויות ברחבי העולם.

יוסף ברדנשווילי, יליד גיאורגיה, למד ולימד בטביליסי הלחנה והינו דוקטור למוזיקה. שימש כסגן שר התרבות של אזור אג'ריה. ניהל פסטיבלים בינלאומיים למוזיקה קלאסית ואת החברה הגאורגית למוזיקה. הלחין מוסיקה לאופרות, כתב סימפוניות, מוזיקה קאמרית ומוזיקה לכ- 35 הצגות תיאטרון וכ-20 סרטים בגיאורגיה. בארץ הלחין את האופרה "מסע אל תום האלף" על פי ספרו של א.ב. יהושע, כתב פסקול לסרטים "חתונה מאוחרת" ו"מתנה משמיים" ולכ-45 הצגות, והיה מלחין הבית של תזמורת סימפונט רעננה. לימד מוזיקה ב"בקאמרה אובסקורה" ובאקדמיה למוזיקה ע"ש רובין בתל אביב. יצירותיו בוצעו ברחבי העולם.

מישל ברוף, התפרסם כאחד הפרשנים הבולטים של מוסיקת האוונגרד של המלחין הצרפתי אוליבייה מסיאן, וזכה גם להכרה על ביצועיו הייחודיים של המוסיקה של בטהובן, ברהמס, ברטוק, פרוקופייב, מוצרט, דביסי, מוסורגסקי, סטרווינסקי, שומן ושוברט.
למד בפריז וזכה בפרס הראשון בתחרות מסיאן. הופיע עם המנצחים בארנבוים, ברנשטיין, בולז, אוזאווה, פרווין ומאזור, ושיתף פעולה במוסיקה קאמרית עם נגנים מהשורה הראשונה.
מאוחר יותר הרחיב את פעילותו האמנותית גם לניצוח והוא מוזמן פעמים רבות ע"י תזמורות לתפקיד מנצח-כפסנתרן. הוא הוציא לאור חמשה אלבומים שזכו ב"גראנד פרי דה דיסק".
מספר הקלטותיו כפסנתרן מרשים ביותר: לזכותו הקלטות רבות בחברת EMI ובהן מכלול יצירותיו של פרוקופייב, סטרווינסקי וליסט, לצד יצירות של מסיאן, שומן, ברהמס ודביסי.

פיטר דונוהו, מופיע ברסיטלים ובמוסיקה קאמרית ברחבי העולם וכן כסולן ברחבי אירופה: עם הפילהרמונית של ברלין תחת שרביטו של ראטל, עם כול התזמורות המובילות בלונדון, עם הקונצרטחבאו, עם הגוונדהאוס, הפילהרמונית של מינכן ועם הסימפונית של וינה; בארה"ב: עם הפילהרמונית שח לוס אנג'לס, בוסטון, שיקאגו, פיטסבורג, קליבלנד ודטרויט. ערך סיורי קונצרטים רבים באוסטרליה ובניו-זילנד, כמו כן הופיע בפסטיבלים רבים באירופה. ניגן תחת שרביטיהם של אשנבאך, יארווי, מאזל, מאזור, דיוויס ואחרים. בוגר אוניברסיטת לידס. זכה בפרסים בתחרויות: ליסט בלונדון, ברטוק-ליסט בבודפשט וצ'ייקובסקי במוסקבה.

יאן הובסון, פסנתרן, מנצח ומורה, למד באוניברסיטת קמברידג באנגליה, שם נולד ובאוניברסיטת יל בארה"ב. זכה בפרס הראשון בתחרות לידס ובפרס שני בתחרויות רובינשטיין ובטהובן. ניגן עם הפילהרמונית של לונדון ותזמורות נודעות אחרות באירופה, בניו-זילנד ובארה"ב והינו מנצח מבוקש בעיקר עם תזמורות קאמריות ברחבי העולם. כיהן בחבר השופטים בתחרויות ואן קלייבורן, שופן בפלורידה ובפיאנו-פורטה בגרמניה.

אליסו וירסלאדזה, נולדה בגיאורגיה, למדה במוסקבה וזכתה בפרס הראשון בתחרות שומן ובפרס בתחרות צ'ייקובסקי. מלמדת במוסקבה ובמינכן ותלמידיה זכו בפרסים חשובים בתחרויות נודעת. זכתה בתואר כבוד ברוסיה על הישגיה המוסיקליים. היא משמשת כשופטת במרבית התחרויות החשובות בעולם. מופיעה כסולנית באירופה במוסיקה קאמרית ועם התזמורות הפילהרמוניות של פיטסבורג ושל לונדון. ניגנה בארה"ב, באירופה וביפן, תחת שרביטיהם של ברשאי, מוטי וסוואליש.

ראמזי יאסה, יליד קהיר בה למד נגינה בפסנתר. זכה בפרס הראשון בתחרות בסנטנדר ובמדליית פרנץ ליסט. ניגן עם הפילהרמונית של ברלין והפילהרמונית הישראלית תחת שרביטיהם של סלטקין ומהטה. כיהן כשופט בתחרויות בינלאומיות רבות בארה"ב, באירופה, ובמזרח התיכון. משמש כפרופסור לפיאנופורטה בבית הספר למוסיקה בפריז. ב – 2007 היה למוסיקאי הראשון שזכה בפרס ההצטיינות המצרי.

דינה יופה, פסנתרנית ומורה, ילידת לטביה, למדה בקונסרבטוריון צ'ייקובסקי במוסקבה. זכתה בתחרויות שופן ושומן. הופיעה תחת שרביטיהם של מהטה, מארינר, גרגייב, קרמר ובאשמט. הופיעה ברסיטלים ברחבי העולם ובקונצרטים באירופה וביפן, ומרבה לנגן מוסיקה קאמרית. לימדה באקדמיה למוסיקה בתל-אביב ונתנה כיתות אמן ברחבי אירופה, בניו-יורק ובטוקיו. מוזמנת לשמש כשופטת בתחרויות בקליבלנד, יפן, פולין, ברצלונה, בגרמניה ועוד. באמתחתה, הקלטות רבות לרדיו טלוויזיה ודיסקים מסחריים.

ינינה פיאלקובסקה, ילידת קנדה, למדה בארץ מוצאה, בפריז ובג'וליארד. זכתה בפרס השלישי בתחרות רובינשטיין הראשונה בישראל – רובינשטיין הפך למנטור שלה ומאז היא מזוהה עם נגינת יצירות שופן. הופיעה עם תזמורות רבות תחת שרביטיהם של מהטה, מאזל ושולטי. זכתה בתארי כבוד רבים מטעם ממשלת קנדה על פעילותה המוסיקלית וכן 3 תארי ד"ר לשם כבוד, כמו כן הקלטותיה זכו בפרסים חשובים. נותנת כיתות אמן ברחבי העולם ומשמשת כשופטם בתחרויות פסנתר יוקרתיות.

מנחם פרסלר, מנחם פרסלר הוא אחד מהפסנתרנים הגדולים של ימינו, אשר זכה לתוארי כבוד גבוהים ממשלות צרפת וגרמניה.
פרסלר הינו ממייסדי טריו בוזאר ומנגן במסגרתו בפסנתר זה 51 שנים ונחשב לאחד המוזיקאים המוערכים בעולם כשהקריירה שלו בת קרוב ל-70 שנה.
את קונצרט הבכורה שלו בארה"ב ניגן עם תזמורת פילדלפיה ובעקבותיו ניגן אף עם תזמורות ניו-יורק, וושינגטון, קליבלנד, שיקגו, פיטסבורג והתזמורת הסימפונית של לונדון. פרסלר ניגן ברחבי העולם באולמות הנחשבים ביותר כסולן יוצא דופן וכנגן מוסיקה קאמרית.
שיתף פעולה עם רביעיות ובהן: ג'וליארד, אמרסון, אבנה, פסיפיקה, גווארנרי וקליבלנד. קונצרט פתיחת שנת 2014 עם התזמורת הפילהרמונית של ברלין, בנגינתו של פרסלר, תחת שרביטו של ראטל, שודר ברחבי העולם והוצא לאור ב-די.וי.די.

הקלטתו האחרונה – 3 סונטות של מוצרט זכתה לביקורות יוצאות דופן של העיתונות.