צונמו ין בקרנגי

צונמו ין בקרנגי


התחלה:
20 אוק 2022 19:00
סיום:
20 אוק 2022 00:00
מקום:
אולם וייל (קרנגי), ניו יורק

צונמו ין
הזוכה במדלית הארד בתחרות הבינלאומית ה-16 לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין, 2021

יופיע באולם קרנגי בניו יורק, במסגרת הקונצרט השנתי אותו מארגנת עמותת ידידי התחרות בארה"ב (AFARIMS)

תכנית

בטהובן
סונטה מס' 23, אופ' 57, "אפסיוניטה"
מנדלסון
ארבעה שירים ללא מילים
שוברט
פנטזיה בדו מז'ור ״הנודד״, אופ' 15 (D.760)

 

צונמו ין

צונמו ין הינו זוכה מדליית הארד בתחרות הבינלאומית ה-16 לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין, שהתקיימה באפריל-מאי 2021. הישגיו הקודמים כוללים פרס ראשון ופרס מיוחד למוסיקה קאמרית בתחרות הבינלאומית טלקום בטהובן בון (2019), פרס האקדמיה לפסנתר אפאן בתחרות ארתורו בנדטי מיכלאנג'לי (2019), פרס ראשון ופרס הקהל בתחרות הבינלאומית לפסנתר א. סקריאבין (2018), פרס שני ופרס "Verein Junger Musiker Deutschland" בתחרות הקונסרבטוריון פליקס מנדלסון ברתולדי (2018).

צונמו נולד בסין ב-1993, החל ללמוד פסנתר בגיל 9 ומספר חודשים לאחר מכן כבר הופיע בקונצרט הראשון שלו. חמש שנים מאוחר יותר, בגיל 14, הקליט דיסק עם כל האטיודים הטרנסצנדנטיים של פרנץ ליסט, הישג וירטואוזי שלא יוצא דופן. בשנת 2009 הוא זכה בפרס השני בתחרות הפסנתר בשנחאי בעודו המתחרה הצעיר ביותר.

ין המשיך את לימודיו בקונסרבטוריון המרכזי למוזיקה בבייג'ין ובאקדמיה למוזיקה בשנחאי. כיום הוא לומד באוניברסיטה למוזיקה, דרמה ומדיה בהנובר, אצל פרופסור חריט זיטרברט וכן אצל אנדריאה בונטה מאז 2019.

הופעותיו של צונמו ין כוללות רסיטלים רבים ברחבי סין – שנחאי, בייג'ינג, נאנג'ינג וסצ'ואן. שם הוא ניגן באולמות הקונצרטים המפורסמים ביותר, כמו המרכז הלאומי לאומנויות הבמה בבייג'ינג, אולם העם הגדול של נאנג'ינג, היכל המוזיקה של שנחאי, המרכז לאמנות מזרחית בשנגחאי, ועוד.

כמו כן, ניגן עם תזמורות כמו התזמורת הסימפונית של בייג'ינג, התזמורת הסימפונית של שנגחאי, הפילהרמונית של האופרה של שנגחאי, הפילהרמונית של שיאמן, התזמורת הסימפונית של לונגווד באמריקה, התזמורת של האוניברסיטה הטכנית של בראונשווייג, ולאחרונה עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית.

קונמו ין מלמד כיום באוניברסיטת האנובר למוזיקה, דרמה ומדיה.

'.

חברי העמותה האמריקאית מוזמנים חינם לקונצרט ולארוחת ערב שאחריו. לפרטים נוספים על הצטרפות לעמותת הידידים האמריקאים,
נא ליצור קשר עם אילנה זכר – ilanasacher@gmail.com

האירוע בהפקת