צ'ן האנג-קוואן

הפסנתרן הונג-קואן צ'ן נולד בטאיוואן וגדל בגרמניה, הופיע ברבים מאולמות הקונצרטים המובילים בעולם: קרנגי הול (ניו יורק), מרכז קנדי ​​(וושינגטון הבירה), אולם הסימפוניה של דייויס (סן פרנסיסקו), טונהלה (ציריך) Herkulesaal (מינכן), סלה ורדי (מילאנו), אולם סונטורי (טוקיו), אולם הקונצרטים הלאומי (טאיפיי), אולם הקונצרטים של שנחאי, התיאטרון הלאומי ואולם הקונצרטים בעיר האסורה (בייג'ינג).

מר צ'ן זכה בפרסים ראשיים בתחרויות הפסנתר הבינלאומיות של ארתור רובינשטיין, בוסוני וגזה אנדה, ובאודישנים הבינלאומיים לפסנתרנים צעירים (Young Concert Artists International Piano Auditions). הוא גם זכה בפרסים בתחרות הפסנתר הבינלאומית לפסנתר של המלכה אליזבת', מונטריאול, ואן קליברן וכן במענק לקריירה של אייברי פישר.

שיתופי הפעולה האמנותיים שלו כוללים בין השאר את כריסטוף אשנבאך, האנס גראף, ג'וזף זילברשטיין, דייוויד שיפרין, צ'ו-ליאנג לין, רביעיית שנחאי, אנדרו פארוט ואשתו - הפסנתרנית טמה בלקסטון- השותפות האמנותית המשמעותית ביותר שלו.

מר צ'ן נמצא כיום בסגל ההוראה של בית הספר ג'וליארד, הוא פרופסור אורח בייל, ונמצא בפקולטה לארטמיסיה אקדמי בייל. בעבר שימש כיו"ר מחלקת הפסנתר בקונסרבטוריון של שנחאי ונמנה על סגל קונסרבטוריון ניו אינגלנד. הוא שפט בתחרויות פסנתר בינלאומיות כמו קליבורן, בוסוני, שנחאי והוננס.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן