חגיגות פסנתר בחמישי


התחלה:
13 דצמ 2018 20:00
סיום:
13 דצמ 2018 22:00
מקום:
הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה,
לואי מרשל 25, תל אביב

סוף שבוע של חגיגות פסנתר עם זוכים
בתחרות הבינלאומית לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין
13 – 15 בדצמבר, 2018    (לכל אירועי חגיגות פסנתר, לחץ כאן)
לזכרו של יעקב (יאשה) ביסטריצקי, במלאת 10 שנים למותו

 

חמישי, 13 בדצמבר, 20:00

דיוויד פונג, פסנתר
זכה בפרס הביצוע הטוב ביותר של מוסיקה קאמרית ובפרס אהוב הקהל, בתחרות רובינשטיין 2008

חגי שחם, כינור
הלל צרי, צ'לו

התכנית

סקרלטי
שלוש סונטות
מוצרט
סונטה מס' 5 בסול מג'ור, ק. 283
רוול
הוולס
בטהובן
שלישייה לפסנתר, לכינור ולצ'לו ברה מג'ור, אופ' 70, מס' 1 -"הרוחות"

 

דיוויד פונג, פסנתר
דיוויד פונג זכה לתשומת לב בינלאומית כזוכה בשתי תחרויות פסנתר מובילות – תחרות ארתור רובינשטיין לפסנתר, בתל אביב והתחרות הבינלאומית ע"ש המלכה אליזבת, בבריסל.
פונג מופיע בקביעות עם התזמורות המובילות בעולם, בהן התזמורת הסימפונית הלאומית של קליבלנד, הפילהרמונית הישראלית, התזמורת הסימפונית הישראלית, הקאמרית לוס אנג'לס, התזמורת הלאומית של בלגיה, התזמורת הסימפונית הלאומית של טאיוואן והפילהרמונית של ניו יורק. בשנת 2016, הופיע בהופעת הבכורה שלו עם התזמורת של קליבלנד בפסטיבל המוסיקה Blossom וברסיטל הבכורה שלו במרכז לינקולן, בניו יורק.
העונה הוא מופיע בין השאר ברסיטלים – בפסטיבל לפסנתר בבריסל ובמרכז קנדי, עם תזמורת אורפאוס והתזמורת הסימפונית אלבני.
כסולן וכנגן מוסיקה קאמרית, פונג הוא אמן אורח קבוע בפסטיבלים יוקרתיים ברחבי העולם, בהם פסטיבל Blossom בקליבלנד, פסטיבל אספן קולרדו, פסטיבל אדינבורו, פסטיבל הונג קונג לאומנות, ופסטיבל ראוויניה אילינוי.
למידע נוסף על האמן – WWW.DAVIDFUNG.COM


 

חגי שחם, כינור
זוכה התחרות הבינלאומית ARD (מינכן) לשנת 1990, הכנר הישראלי חגי שחם מרבה להופיע כסולן עם תזמורות שונות בארץ ובעולם, בהן התזמורת הפילהרמונית המלכותית (לונדון), הפילהרמונית של ה- BBC, התזמורת הקאמרית האנגלית, התזמורת הסימפונית הצרפתית, הפילהרמונית הישראלית ועוד.
שחם היה תלמידה האחרון של המורה המיתולוגית אילונה פהר (מורתם של פנחס צוקרמן ושלמה מינץ), ולזכרה הקים, בשותפות עם הכנר איתי שפירא וכמה מתלמידיה, קרן שמטרתה לחנך דור חדש של מורים לכינור.
חגי שחם הוא פרופסור לכינור בבית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת תל אביב, ובעבר החזיק במשרה דומה באוניברסיטה של דרום קליפורניה בלוס אנג'לס (USC).


 

הלל צרי, צ'לו
הלל צרי, זכה במדליית הזהב בתחרות קנלס בברצלונה, 1986 וכן בפרסים בתחרויות רוסטרופוביץ', ויטקר ארה"ב, ז'נבה, סטראדיוואריוס בקרמונה, פרס שפירא ופרס ג'קסון בטנגלווד.
זכה במלגות קרן התרבות אמריקה ישראל, סיים בהצטיינות את התואר הראשון והשני באקדמיה למוסיקה בת"א אצל עוזי ויזל והשתלם בארה"ב אצל ברנרד גרינהאוז.
הופיע עם תזמורות רבות בהן הפילהרמונית הישראלית, סימפונית ירושלים, הקאמרית של פילדלפיה, הקמרטה ירושלים, תזמורת בי-בי-סי של סקוטלנד, הסימפונית של דיסלדורף וסימפונית וונקובר (ארה"ב), בניצוחם של זובין מהטה, נועם שריף, כריסטיאן מנדיאל, דוד שלון, אילן וולקוב, סלבדור ברוטונס, עומר וולבר ואבנר בירון.
הופיע בפסטיבל ישראל, מרלבורו, טנגלווד, ברלין ודרטינגטון, מעביר כיתות אמן ברחבי העולם ומוזמן כשופט בתחרויות בינלאומיות.
בינואר 2008 הוזמן ע"י מהטה להופיע כסולן באולם עצרת האו"ם בניו-יורק בקונצרט לציון יום השואה הבינלאומי.
עוסק גם בכתיבה ובניצוח, כתב סוויטה וירטואוזית לצ'לו ותזמורת על נושאים מתוך האופרה כרמן, פנטזיה לקול ושלישיית מיתרים, ו"כרמל" – אוסף שירים ופסוקים לקול ואנסמבל קאמרי, משמש כמדריך קאמרי ותזמורתי במרכז למוסיקה ירושלים, כמנצח ניצח על תזמורת קאמרטה ירושלים ועל תזמורת חיל החינוך.
הוציא דיסק בחברת CELLO CLASSICS  שנבחר ל"דיסק השבוע" ב- BBC.
 
מכהן כפרופסור בביה"ס למוסיקה ע"ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת ת"א.

רכישת כרטיסים

האירוע בחסות